Over minder dan een week vindt de lente/zomer editie van inkoopbeurs showUP plaats. Na een verplaatsing van februari naar 3 & 4 april is het dan eindelijk zover dat de branche elkaar kan ontmoeten op dit originele vak event.
”Van nieuwkomers die hun producten voor de eerste keer op showUP presenteren tot gevestigde merken die hun langverwachte collecties tonen, ook deze editie valt er weer genoeg nieuws te ontdekken.” Aldus de organisatie.
Listenup
”Eén van de leukste onderdelen van showUP is terug van weggeweest: we kunnen weer samenkomen in het listenUP-theater om te luisteren naar inspirerende presentaties van enthousiaste sprekers. In 45 minuten krijg je een heerlijke boost met inspirende insights en verrasende visuals. Trakteer jezelf op één van deze listenUP sessies als je showUP bezoekt! Kijk even op de website bij ‘listenUP’ voor het complete programma. Het theater is supermooi gerenoveerd en biedt plaats aan 250 mensen. Je kunt niet reserveren dus kom op tijd!”
Plattegrond
Ben je ook zo nieuwsgierig welke merken aanwezig zijn op de beurs en wie waar staat? Neem dan snel een kijkje op de website want daar vind je de actuele deelnemerslijst en de plattegrond.
Kijk ook even op de profielpagina’s van de merken, hier zie je veel info over het merk. Je kunt je favoriete merken markeren met een hartje en ze later bekijken. Maak een lijst met stands die je móet zien, een lijst met stands die wilt zien en houd ruimte vrij om nieuwe merken en producten te ontdekken.
”We hebben weer een heel mooi gevarieerd deelnemersveld uit de segmenten home deco, gifts, kids, stationery en lifestyle-accessoires. Want het leuke van showUP blijft de diversiteit van het aanbod. Bekende merken uit binnen – en buitenland, opkomende labels en startende ontwerpers. En heel veel nieuwe producten. Er staan straks weer meer dan 300 deelnemers klaar om je te ontmoeten.”
Colourful Cultures
Een mooi thema dat we op de beurs tegenkomen is Colourful Cultures. Door ons te verdiepen in andere culturen, komen we dichter bij elkaar. Culturele toe-eigening is daarbij niet de bedoeling, een ode brengen aan ambacht en een ander in de spotlight zetten, is daarentegen des te meer toe te juichen. Weten waar en door wie een product gemaakt is, geeft zowel koper als verkoper een goed gevoel. Van creatieve weeftechnieken, kleurrijke beschilderingen tot vrolijke tegelpatronen: inspirerende invloeden van ver weg zorgen voor een werelds winkelassortiment.
De organisatie: ”Kortom, er is weer genoeg te ontdekken en beleven tijdens deze showUP en dan hebben we nog niet eens genoemd dat er is weer plek voor startUPs en nieuwkomers onder de noemer UPcoming. Hier laten 15 merken zich voor het eerst op showUP zien! En in The Store staat deze keer het dierenrijk centraal. Laat je inspireren door een diversiteit aan dieren en ontdek een verrassend winkelassortiment aan cadeaus, gadgets en woonaccessoires.”
Registreer je nu hier en ontvang direct je e-ticket. We hebben je oude gegevens erbij gehaald zodat je makkelijk en snel je registratie kunt afronden.