Met een nieuwe huisstijl en beeldtaal wil Versmissen (u kent het bedrijf vast, van o.a die fantastische stands op Maison et object in Parijs) zich duidelijker als betrokken merk in het brede landschap van interieur- en productontwerp positioneren.
Het Nederlandse Versmissen groeit al 40 jaar mee met de markt en is wereldwijd actief. Het B-to-B bedrijf kenmerkt zich naar eigen zeggen ‘door hoogwaardige kwaliteit en een mix van internationale stijlen’.
”De laatste jaren heeft Versmissen grote stappen gezet in het ontwerpen en ontwikkelen van meubels, verlichting en accessoires. Inmiddels staat er een trots, volwassen interior design bedrijf dat toe is aan een nieuwe fase in haar bestaan.”
Met een nieuwe huisstijl en beeldtaal positioneert Versmissen zich duidelijker als betrokken merk in het brede landschap van interieur- en productontwerp. Een gestileerd logo, uitvergrote productkenmerken en communicatie vanuit inspiratie, beleving en design zijn kenmerkend voor de nieuwe identiteit van Versmissen.
”Versmissen ontwerpt en ontwikkelt een brede collectie met producten van eerlijke en natuurlijke materialen en een hoogwaardig afwerkingsniveau, toepasbaar in vele interieurs. Deze producten verdienen een podium. Het zijn heroes, klaar om de wereld te veroveren. Om het verhaal te vertellen van de grote diversiteit die Versmissen de interieurwereld te bieden heeft.”
Meer info over dit prachtige bedrijf: www.versmissen.nl