Waar de Meubelbeurs met de vorige campagne een zaadje plantte voor een mooiere toekomst, wordt de focus met het huidige campagnebeeld verlegd naar hoe we richting deze toekomst kunnen toegroeien. Want in Brussel komen ondernemers natuurlijk samen om erop vooruit te gaan, om hun business te doen groeien. Een thema dat bovendien ook van toepassing is voor de Meubelbeurs zelf, dat stap per stap een grote oppervlakte bestrijkt en waarvan de deelnemers steeds toenemen in aantal.
Met deze campagne geeft de Meubelbeurs dus een vervolg aan de vorige, maar worden de accenten verlegd. Want naast het thema ‘groei’, onderstreept Brussel ook het belang van een warme thuis. Een universele overtuiging, waar we ons als sector samen voor inzetten. Een gevoel van gemoedelijkheid en cosiness dat je als bezoeker trouwens al jaren ervaart tijdens je beursbezoek in Brussel. Want de Meubelbeurs Brussel, dat is de thuis van jouw meubelfamilie, waar de begrippen traditie, eigentijdse realiteit, toekomst, innovatie en droom allemaal samenkomen, een plaats krijgen en één geheel vormen. Het is de plaats waar de ervaringen van het voorbije jaar gedeeld worden, waar we de progressie van collega’s kunnen vaststellen en waar we de nodige kennis kunnen opdoen om zelf de gewenste groei te bewerkstelligen.
De komende editie is van 3 tot en met 6 november. meubelbeurs.be