Bij Radar komen de laatste tijd steeds meer klachten binnen over Beter Bed. Het beddenconcern deed de clown en de opvallende slogan ‘Retteketet naar Beter Bed!’ jaren geleden al weg. Door de stroom aan klachten lijkt het inderdaad uit met de pret en valt er voor veel consumenten momenteel weinig te lachen. Maar wat is er precies aan de hand?
Mensen wachten namelijk al wéken en soms zelfs maanden op hun bestelling, maar er wordt ook geklaagd over de ‘slechte klantenservice’ en ‘onduidelijkheid rondom Track & trace-codes’. Het baart deze klanten vooral zorgen dat ze niets meer horen over hun bestelling.
‘Communicatie schiet tekort’
Verschillende consumenten hebben Radar de afgelopen weken benaderd om hun ongenoegen te uiten over Beter Bed. ‘Lees de recensies over het bedrijf op het internet en de stroom aan klachten. Volgens mij mag hier wel actie op ondernomen worden (..). Sinds begin februari is het onbekend wanneer mijn bestelling wordt geleverd. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice. Zij kunnen echter niet aangeven wanneer mijn matrassen wél geleverd worden. Ik ben bang dat ik helemaal niets ontvang en dus ook mijn geld kwijt ben. Ik ben inmiddels ten einde raad.’