Anno nu is visualiseren de sleutel tot succes. Online configureren, stylen en inrichten is de normaalste zaak van de wereld ─ voor de consument. Voor de retailer is die materie veel complexer. De oplossing: one-click selling via de HomeDecoHub. Een wereldwijd netwerk van leveranciers voor retailers en hun klanten.
Stel je voor: alle 3D-collecties van al je leveranciers op één web-based platform ─ inclusief de configuratieopties voor de modellen en het complete interieur. Dat is HomeDecoHub, de nieuwste innovatie van Colijn IT die te zien is tijdens de komende editie van Meubelbeurs Brussel. Banken, tafels, decoratie, accessoires, verlichting, vloer- en wandbekleding: met één click tover je alles op je scherm.
Nooit meer dubben over sofware-pakketten, switchen tussen programma’s, opzoeken van de fabrikant of een model. Je beschikt over een wereldwijde, interactieve database: de hele interieurwereld staat online. Leveranciers kunnen gratis hun collecties (volledig configureerbaar) beschikbaar stellen. Voor retailers werkt Colijn met zeer betaalbare abonnementen. En mis je toch nog iets? Dan kun je altijd nog zelf je 3D modellen importeren.
HomeDecoHub is zeer gebruiksvriendelijk opgezet. Je kunt er meteen, intuïtief mee aan de slag gaan. Switchen tussen systemen is passé, de toekomst is grenzeloos swipen en stylen. Je visualiseert ruimtes, modellen, opties. Je klant ziet het gebeuren. Twijfels neem je weg met 3D-beelden. Het maakt niet uit of het over een meubelstuk of een complete interieurinrichting gaat. Of die gekozen bank/tafel/ … wel in zijn interieur past? Voor hij het weet staat het op het scherm. Dat overtuigt! Vragen kun je direct beantwoorden. Informatie over het product, prijzen en voorraden zijn altijd beschikbaar — dankzij real-time data! Dat alles schept vertrouwen. Vrijblijvende adviesgesprekken eindigen sneller en vaker met een handdruk: deal gesloten. Je geeft de klant een fotorealistische render mee naar huis. Zelf kun je meteen de bestelling plaatsen.
De leveranciers houden de database up-to-date. Prijsveranderingen en andere productinformatie worden geautomatiseerd – realtime – bijgewerkt. Producten en hun data worden als het ware ‘gestreamd’ door de gebruiker (denk Netflix). Dat IS de toekomst.