De nieuwste editie van Interior Business Magazine is alweer verschenen. Het betreft alweer de tweede editie in aanloop op -en deels in het teken van- Meubelbeurs Brussel. Meubelbeurs Brussel start zondag. On y va Tous!

In deze editie, voorzien van een prachtige uitklapcover van de MECAM Groep, brengen we dan ook ‘het Brussel dossier’, een tussenstand van de Belgische meubelindustrie. Onze redactie ging in Kortrijk en Antwerpen in gesprek met giganten als Meubar/Evan, Bauwens, De Eiken Zetel, Meubelfabriek Theuns, Hima en Gerlin. De Belgische meubelindustrie pakt door in lastige tijden: ”Hout wordt steeds duurder en is schaars.” ”Hoe de markt ook is, we zullen altijd blijven doorontwikkelen voor onze klanten.”

In ‘De aftrap’ gaat het nog even over ‘het briefje van Eijerkamp’. Brussel exposant Richmond Interiors kijkt vooruit naar Brussel en signaleert ‘ingetogen hotel chic als trend’. De mensen van Lee & Lewis gaat in een Ā uitgebreid interview in op hun nieuwe items, zowel landelijk als strakker.

We brengen het interview met VIIA lid Paul van Doremalen van Left Label Collections: ‘Communicatie als toegevoegde waarde!’ Cees de Gelder gaat in zijn column in op ‘cookie- en trackingtool monsters’.

Zoals altijd is er veel aandacht voor ontwikkelingen binnen de retail. Het openingsartikel van deze editie belicht de ‘Winkel van de Toekomst’ naar aanleiding van interviews met formule managers Angela van Dongen van Decorette en Paul van Kolfschoten van Cozy Homes (Concepts & Companies).

frances van der Steen schrijft in deze editie over de ‘kleine dingen’ en Ruby Nefkens belicht in haar juridische column de bescherming van ‘design camperstoelen’.

Dit en nog veel meer in dit heerlijke nummer. Nog geen abonnement? Join the club en mail naar linda@businesscontentmedia.nl voor de lopende aanbieding. Veel leesplezier.

Vorige week verscheen er ook een (100 pagina dikke) editie van Interior Business Magazine.Ā