NORR11 heeft Maria Fuglsang aangenomen als nieuwe Chief Marketing Officer op een moment dat het bedrijf aanzienlijk is gegroeid en onlangs bijna een verdubbeling van de omzet heeft aangekondigd. Deze nieuwe benoeming maakt deel uit van een multi-channel groeistrategie. Maria’s rol zal worden het merk NORR11 verder te versterken en het marketingteam op te bouwen om de internationale groei van NORR11 te ondersteunen. ”Maria heeft eerder functies bekleed bij Kvadrat, Gubi en Fritz Hansen en brengt waardevolle ervaring mee naar NORR11 vanuit de internationale meubelontwerpindustrie.”
“Ik werd onmiddellijk verliefd op het NORR11 en ik ben erg enthousiast om mijn professionele achtergrond te kunnen combineren met mijn passie voor sterk design. NORR11 heeft een enorm internationaal potentieel, gezien het sterke merk-DNA en het cosmopolitische profiel. Ik kijk ernaar uit om het team te versterken en bij te dragen aan een voortdurende ambitieuze groei.” – Maria Fuglsang, Chief Marketing Officer.
NORR11 is een in 2011 opgericht Deens designmerk dat hoogwaardige designmeubelen en verlichting ontwerpt, ontwikkelt, op de markt brengt en verkoopt met een visie die ”verder gaat dan ‘het gewone’…..”
Het merk is de laatste jaren snel gegroeid en wordt verkocht in meer dan 40 landen. NORR11 heeft haar flagship showroom en hoofdkantoor in het centrum van Kopenhagen.