Onze abonnees worden meer dan verwend: afgelopen vrijdag verscheen er alweer een nieuwe editie van Interior Business Magazine.
In deze editie o.a de volgende onderwerpen:
- Groot openingsfeest van nieuw winkelconcept: Morres richt zich op een intensievere Vlaams-Nederlandse samenwerking. Interior Business Magazine was erbij.
- Trend Maison&Objet in Parijs: de consument heeft geen tijd & ruimte meer.
- Tower Living huisshow in beeld.
- Heimtextil 2020 viert 50e verjaardag: Duurzaamheid als musthave van de toekomst.
- Jess Design introduceerde collectie Tray in september: Natuurproduct verbindt Jess en Studio Suolle.
- Najaarsbeurs ETC Design Center: ‘Niet voor de gewone consument’.
- De hotellobby als inspiratie voor je woonkamer by Co van der Horst.
- Het project: Inrichting AUDI pop-up store.
- We waren op de M.O.W. 2019: het was een geslaagde editie.
En natuurlijk zijn er bijdragen van onze vaste mensen: Hoofd Redactie Moniek Robbe heeft het over ‘grilligheid en snelheid’. Frances van der Steen behandelt een nieuw fenomeen: ‘verThuizen’.
Daarnaast leveren ook onze columnisten, waaronder Ruby Nefkens, Cees de Gelder en interior designer Mariska Jagt weer interessante bijdragen.
Naast deze nieuwe editie van Interior Business Magazine verschijnt de volgende editie op 25 oktober. Hierin een uitgebreide preview op de Meubelbeurs Brussel. Wij interviewden, in het kader van het Belgofurn Project, vele toonaangevende Belgische meubelfabrikanten. In Interior Business Magazine adverteren? Een abonnement nemen? Join de Interior Business Club! Mail linda@businesscontentmedia.nl of…Better Call Steve!! T. +31(0)70-221 1944