Hardinxveld-Giessendam, 6 april 2021 – Dit jaar is het feest voor Luxaflex®, marktleider op het gebied van raambekleding. Het merk viert samen met consumenten en dealers haar 70-jarig bestaan. Dat betekent een jaar vol acties, verrassingen en een terugblik op de historie van Luxaflex®, een merk dat niet meer weg te denken is uit de Nederlandse interieurs.
Onderdeel van Nederlandse interieurs
Kees Commijs, directeur van Luxaflex® vertelt: “Al 70 jaar lang kiezen Nederlanders voor onze raambekleding bij het inrichten van hun huis. Wij zijn er trots op dat we bijdragen aan het thuisgevoel en onderdeel zijn van zoveel interieurs. Door te blijven inspelen op trends en behoeften als duurzaamheid en innovatie en door onze krachten te bundelen met Luxaflex® dealers die net zo ambitieus zijn als wij, is Luxaflex® tot op de dag van vandaag een sterk merk.”
Op zoek naar bijzondere verhalen
Het 70-jarig bestaan van Luxaflex® wordt met verschillende offline en online acties gevierd. Zo gaat het raambekledingmerk via Facebook en Instagram op zoek naar bijzondere verhalen van consumenten en dealers. Ook wordt gezocht naar het oudste Luxaflex®-product van Nederland.
Van horizontale jaloezieën tot Duette® Shades
Sinds de oprichting in 1951 heeft het raambekledingmerk grote ontwikkelingen doorgemaakt. Na de introductie van de aluminium horizontale jaloezieën bracht Luxaflex® in de loop der jaren vele nieuwe soorten raambekleding en zonwering op de markt, waaronder de bekroonde Duette® Shades en Silhouette® Shades. Het combineren van stijl, innovatie en comfort staat centraal en de raambekleding wordt altijd op maat gemaakt.