Twee keer per jaar heeft de bezoeker van Meubelhart Beusichem de gelegenheid om de nieuwste modellen van de merken Vilmers en Zitform en het eigen merk Lenselink Furniture te ontdekken in de ruime showroom van het bedrijf. Deze editie vormt geen uitzondering en met het tonen van de nieuwe modellen voor dit najaar hoopt Lenselink Furniture de winkelier te inspireren.
Vilmers heeft als nieuw model Forest: leverbaar in veel opstellingen en in een grote keuze van eigentijdse stoffen.
Voor Zitform introduceert Lenselink Furniture het model Fleur. Volgens Arend Teerink van Lenselink Furniture “een topmodel, leverbaar in diverse opstellingen, zowel in stof als in leder leverbaar.”
Lenselink Furniture komt met het nieuwe model Dorset, een nieuwe eetkamerstoel, uit voorraad leverbaar, in een nieuwe eigentijdse stof. Ook is er het model Essex, een nieuwe eetkamsterstoel, eveneens uit voorraad leverbaar, in een prachtige ribfluweel stof. Als derde noviteit is er het Model LF 136 een sta-op stoel van Lenselink Furniture, leverbaar uit voorraad, in 7 kleuren.
Het eigen merk heeft uiteraard ook tafels in het programma: de nieuwe eetkamertafel LF 1007 is leverbaar in HPL en Fenix, in alle maten leverbaar tussen 300 en 120 cm. Arend: “Ook kunt u uw eigen model opsturen, wij kunnen binnen deze maatvoering alles leveren, ook hebben we diverse pootmogelijkheden in huis.”
Hoe kunnen we de huidige markt inspireren, hoe kunnen we ons onderscheiden, hoe kunnen we consumenten blijven prikkelen?
Arend Teerink (Lenselink Furniture): “Wij als Lenselink Furniture, bieden de winkelier een grote collectie commerciële modellen, die wij deels uit voorraad leveren. Belangrijk is, dat wij de voorraad ook op peil hebben, zodat de klant nooit misgrijpt. Ook zijn wij het gehele jaar door bezig om nieuwe modellen te ontwikkelen, wij zitten nooit stil!”
“Voor Vilmers en Zitform zijn wij ook continu bezig met het ontwikkelen van nieuwe modellen, en het uitzoeken van de mooiste materialen. Door dit te doen, proberen wij onze winkeliers te prikkelen, die hierdoor de consument snel kan bedienen, en een prachtig aanbod kan aanbieden.”