De Woonspecialist heeft met search marketing een nominatie voor de Dutch Search Awards in de categorie ‘PPC lokale campagne’ weten te bemachtigen. Search marketing richt zich op het specialisme dat webpagina’s vindbaar maakt bij zoekmachines. Bijzondere prestaties in de search marketingindustrie in heel Nederland worden erkend, gevierd en bekroond tijdens de Dutch Search Awards. Hierbij zijn innovatie en originaliteit essentieel om het verschil te maken in de digitale wereld.

De Woonspecialist is genomineerd in de categorie PPC lokale campagne. De case richt zich op het duidelijk zichtbaar maken en het stijgen van online posities van de vestigingen. De organische groei op de landingspagina’s van de vestigingen nam hierdoor toe met 211 procent in de periode 1 januari tot 1 september 2022 vergeleken met het jaar daarvoor. Daarnaast was er stijging van gemiddeld 30 posities per vestiging. Tachtig onafhankelijke juryleden hebben uit alle inzendingen de nominaties benoemd. Andere genomineerden zijn onder meer HEMA, Basic-Fit en New York Pizza. Op 2 december wordt de winnaar bekend gemaakt.

De Woonspecialist is onderdeel van de Comafin Groep B.V., een toonaangevende en snel groeiend formulehuis in de woninginrichting branche in Nederland. De franchiseorganisatie heeft vier verschillende winkelformules, allemaal een eigen gezicht met bijbehorende kenmerken, verspreid met ruim 170 winkels over het hele land. Dit zijn de Woonspecialist, Woninginrichting-Aanhuis.nl, Thuisin en Onlineverf.nl. Deze formules onderscheiden zich onderling in assortiment, doelgroep en marktdifferentiatie. Wat ze gemeen hebben, is de volledige ondersteuning en begeleiding van de aangesloten ondernemers bij de bedrijfsvoering, vanuit het hoofdkantoor in Goor met ruim 30 medewerkers. Dit is voor De Comafin Groep de derde nominatie voor de Dutch Search Awards.

Wilt u meer weten over deze nominatie of over De Woonspecialist, dan kunt u contact opnemen met formule manager Niek Rongen (06 57 92 07 73) of Bas Meuleman (06 30 37 99 06)