”Eindelijk is er weer een internationale meubelbeurs”. Met meubelen die je kunt aanraken, mensen die je in levende lijve kunt ontmoeten: de M.O.W. in Bad Salzuflen, van 19 tot en met 23 september. Met 400 exposanten uit meer dan 30 landen die meubilair tonen dat smaakbepalend zal zijn voor de komende periode. Van gang tot badkamer, voor alle vertrekken in huis zijn er nieuwe meubelen te zien in Bad Salzuflen, dus stap in de auto of neem de trein en kom naar het Duitse kuuroord!

Online registreren als bezoeker is verplicht en heel eenvoudig te doen via www.mow.de – zodat iedereen tijdens de beurs kan laten zien dat ze zijn getest, gevaccineerd of hersteld zijn van COVID-19. De geregistreerde bezoeker ziet de meubelen van morgen tijdens M.O.W. 2021 en heeft dus een kennisvoorsprong. Zowel de individuele detaillist als de leden van inkoopcombinaties en ketens weten waar ze moeten zijn eind september. De beurs draait om bekijken en bestellen, het uitbreiden van netwerken en inspiratie opdoen voor de verkoop van nog meer meubelen dit najaar en daarna.

 

Wat is er allemaal te zien op de beurs? Bijna 400 exposanten, van grote spelers tot kleinere leveranciers, tonen alles op het gebied van meubelen voor het midden van het midden van de markt, of het nu massieve houten meubelen of meubelen met een fineerlaag zijn. Opbergen op een flexibele manier blijft veelgevraagd. Andere ontwikkelingen die de beursorganisatie signaleert tijdens deze editie: +++ Slaapkamers en bedden zijn prominent aanwezig op de beurs. Het belang van goed slapen is groter dan ooit+++Gestoffeerde meubelen blijven populair, maar dan wel naar individuele wensen gemaakt. Dealers zoeken goede banken+++ Jong wonen is weer goed vertegenwoordigd op de beurs+++ Voor gangen zijn er handige oplossingen te zien +++ De badkamer krijgt nieuwe impulsen van belangrijke spelers op de beurs+++ Eetkamer meubilair wordt getoond op manieren die alle distributiekanalen zullen aanspreken (fysiek, online, de combinatie van beide kanalen)+++ Losstaande meubelen zijn populair +++ Het Turkse paviljoen biedt vele interessante leveranciers die het bezoeken waard zijn+++ Nieuwe deelnemers in overvloed+++ De aanbieders van meubilair voor kinderen van alle leeftijden nemen de huidige uitdaging aan van het steeds meer thuis leren en spelen in deze tijden+++ Dit geldt ook voor oplossingen voor thuiswerken+++Tuin- en balkonmeubilair neemt een voorname plaats in op de beurs+++ Keukens staan in hal 12 +++ En tot slot: 360GradPlaza met aanbieders van services en specialisten voor online aanwezigheid en verkoop.

“Alles bij elkaar heeft deze editie alles in huis om de verkoop van iedereen in de branche te bevorderen. De juiste producten, de juiste marketing concepten en briljante ontwikkelingen in POS. Wij nodigen u dan ook van harte uit om de beurs te bezoeken. Meldt u online aan en tot ziens in Bad Salzuflen in september!”, aldus organisatoren Bernd Schäfermeier en Andreas Reibchen. Uiteraard houdt de organisatie zich aan de huidige regels in Ostwestfalen wat betreft reinheid en veiligheid.

www.mow.de