Heb je ‘m al gevonden tussen de vakantiepost? Editie #14 van Interior Business ligt deze week te shinen op de mat en het is geen komkommertijd in de interieurbranche. Lees in de IB het interview met Hennie Kapenga van Home Center Wolvega, waarin ze uitlegt waarom meer dan zes weken levertijd niet door de beugel kan. Of het interview met Carin Frijters, de nieuwe voorzitter van BNS Crisp die het stylistenkeurmerk weer uit het vet wil halen.
Verder in deze editie onder meer: het eindexamenwerk van de Amsterdamse leerlingen van het HMC (die zich lieten inspireren door Ikea en Instagram), waarom Montana de showroom als een museum benadert en het 75-jarige jubileum van Ikea (waarvan 40 jaar in Nederland). De lezer is Bart Brugman, die als het anders was gelopen in zijn leven misschien wel professioneel muzikant was geworden.
Bij de editie zit een antwoordkaart waarmee het wel héél makkelijk is om je te abonneren op Interior Business. Heb je al een abonnement op een ander interieurvakblad en wil je dat opzeggen? Wij regelen het voor je. Tot de vervaldatum van het andere abonnement ontvang je Interior Business gratis.