In de komende editie van Interior Business lees je een dubbelinterview met vader en zoon Van Zweden, de behangkoningen van Den Haag. In de winkel wordt meer verkocht dan behang, je kunt er terecht voor allerlei woninginrichtingsproducten. Interior Business. Dit is waar een interieurproduct z’n eindbestemming bereikt. Het complete interview lees je in het magazine. Neem een abonnement op hét vakblad en mis niets.
Dit is de eerste alinea van het artikel:
Familiebedrijven in de woninginrichting zijn steeds minder vanzelfsprekend. Het is alleen daarom al opmerkelijk dat John van Zweden Behangparadijs in Den Haag inmiddels geleid wordt door de vierde generatie Van Zweden. Nog opmerkelijker is dat Kay van Zweden, die de zaak twee jaar geleden overnam van zijn vader John, als jonge directeur een succesvolle balans weet te vinden tussen de ervaring en inzichten van zijn vader en zijn eigen kennis van deze tijd. Eenvoudig is dat zeker niet. Kay: “Hij laat het luid en duidelijk weten wanneer hij het niet eens is met een keuze, dan zet ik toch door. Maar meestal volg ik zijn advies: hij heeft vaak gelijk.”