Vorige week opende Zuiver Interior Group haar deuren voor de jaarlijkse huisshow op het hoofdkantoor in Westzaan. Een evenement dat klanten, partners en designliefhebbers de exclusieve gelegenheid bood om de volledige collecties van Zuiver, Dutchbone, Bold Monkey en de White label collectie te bewonderen. De huisshow was niet alleen een viering van stijl en design, maar ook een week voor inspiratie en samenwerkingen.
Hoogtepunten van de huisshow
Zuiver Interior Group presenteerde met trots nieuwe collecties, waaronder de Zuiver outdoor collectie voor 2025. Caroline van Velze, Creative Director Zuiver, over de nieuwe outdoor designs: “Deze collectie combineert moderne ontwerpen met duurzame materialen. Het is niet alleen esthetisch aantrekkelijk, maar ook bestand tegen verschillende weersomstandigheden. Van comfortabele loungesets tot elegante tafels, stoelen, vloerkleden en accessoires. De nieuwe designs zijn ontworpen om luxe en comfort toe te voegen aan elke buitenruimte.”
Een opvallend gedeelte van de Zuiver-showroom was ingericht door interieurstylist Eva van de Ven, die vernieuwend te werk ging. Caroline van Velze was erg te spreken over deze samenwerking. “Ik was blij verrast hoe Eva met alleen het merk Zuiver een volledige woonkamer, eetkamer en werkkamer heeft ingericht. Eva was blij met het resultaat en gaf aan dat ze er zelf zou willen wonen. Dat zijn grote complimenten. De bezoekers waren eveneens enthousiast over het resultaat.” De woonkamer ziet u bovenaan het bericht, hierboven een foto van de werkkamer.
Gedurende de huisshow werden diverse presentaties en workshops gegeven. Onderwerpen varieerden van Zuiver’s selectieve distributiestrategie tot kleurentrends en praktische tips omtrent interieurstyling. Diverse influencers werden verwelkomt en de huisshow bood tevens volop gelegenheid voor netwerken. Professionals uit verschillende sectoren kwamen samen om ideeën uit te wisselen en samenwerkingen te verkennen. De ontspannen sfeer, het restaurant en prachtig ingerichte showrooms creëerden de perfecte omgeving voor betekenisvolle gesprekken en zakelijke ontmoetingen.
Terugblik en toekomstperspectieven
Richard Halberstadt, co-CEO Zuiver Interior Group, blikt tevreden terug op een geslaagde week. “Het waren succesvolle dagen, meer dan 300 klanten bezochten onze huisshow. Klanten uit Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Hongarije en Tsjechië waren aanwezig. Ik ben ongelooflijk trots op de positieve reacties die we hebben ontvangen op de collecties. Bezoekers waren onder de indruk van de mate van vernieuwing.” Op de foto hieronder: Caroline van Velze en Richard Halberstadt.
Met deze geslaagde huisshow werden niet alleen de nieuwste ontwerpen gepresenteerd, maar werd ook een sterke boodschap afgegeven over de strategie en richting waarin het bedrijf zich beweegt: innovatie, unieke designs en duurzaamheid, waarbij het uitbouwen van de merken en partnerschap met dealers centraal staan. Hieronder ziet u de Dutchbone showroom.
“We kijken nu al uit naar de volgende editie. Iedereen die nog geen kans heeft gehad om langs te komen, is van harte welkom om de nieuwe collecties te ontdekken. De showroom is het hele jaar open en de koffie staat klaar,” aldus Richard Halberstadt.