Het Friese familiebedrijf sloeg de handen ineen met de Amsterdamse videomakers van FOUR CREATING om ruim 30 jaar bedrijfsverhaal op een creatieve en stilistische manier te vertellen. Op het eerste gezicht lijken een interieur- en videobedrijf weinig gemeen te hebben, maar niets bleek minder waar. Een gedeelde no-nonsense bedrijfscultuur en liefdevolle passie voor creativiteit zorgde voor een samenwerking die in sneltreinvaart tot bloei kwam.
“We hadden de wens om ons huidige marketingmateriaal te verdiepen”, aldus Nicole Helmans, marketing & sales Blom Interieurs. “De beleving van onze klant staat al jaren centraal en is voor ons een belangrijke pijler. Deze beleving had naar onze mening meer aandacht nodig. Met FOUR CREATING hebben we de juiste partner gevonden die videocontent produceert die je raakt.”
“De vraag naar videocontent groeit, maar de vraag naar kwalitatieve content groeit harder”, stelt Rik van der Kleij, managing director en regisseur bij FOUR CREATING. “Waar we twee jaar geleden voornamelijk aanvragen kregen om snel en efficiënt te produceren, merken we nu dat klanten steeds vaker durven te kiezen voor grote productieprocessen. Blom is zo’n partij die dat durft en niet voor de makkelijkste weg kiest. Daar worden wij enthousiast van en dat is terug te zien in het eindresultaat.”
“En van deze match maken wij nu dankbaar gebruik”, voegt Helmans daaraan toe. “In nog geen drie minuten laten we wie we zijn, waar we voor staan en dat bij ons de mens centraal staat als bedenker, maker en klant. Dat kunnen we nu op een makkelijke manier doorvertellen tijdens klantbezoeken, presentaties en op onze online kanalen”.
De nieuwe brand film is nu online in het Nederlands, Engels en Duits te bekijken.