Komen de mensen niet naar de beurzen dan komen de beurzen wel naar de mensen, zo heeft men misschien gedacht bij Messe Frankfurt. De komende tijd gaat het trio beurstitels ambiente, christmasworld en creativeworld op tournee langs diverse wereldsteden om de belangstelling voor deze beurzen nog verder aan te jagen.
Na de internationale persconferenties voor deze titels op 3 september jongstleden zijn de teams voor deze beurzen op pad gegaan voor netwerk evenementen in meer dan 30 landen. Deze persconferenties vonden plaats in Buenos Aires, Frankfurt, Los Angeles, New York en São Paulo. Hierna volgen bijeenkomsten in Athene, Barcelona, Lissabon, Londen, Milaan, Mexico City, Parijs, Riga, Rotterdam, Warschau en Zurich. Tot eind oktober zullen de beursorganisatoren vragen van de pers en anderen beantwoorden. “Persoonlijk contact is waar het om draait bij het enthousiasmeren voor beurzen, met name voor consumentenproducten. Onze roadshow is de perfecte gelegenheid voor de pers om zich voor te bereiden op hun trip naar Frankfurt in februari 2025. Tegelijkertijd zien en horen we ter plekke hoe de markt zich ontwikkelt”, aldus Julia Uherek, Vice President Consumer Goods Fairs bij Messe Frankfurt.
Ambiente en Christmasworld zijn van 7 tot en met 11 februari, creativeworld van 7 tot en met 10 februari 2025.