Het derde kwartaal van dit jaar is een goede periode geweest voor de Beter Bed Holding: de verkoop steeg met meer dan 30 procent tot 57,3 miljoen euro. Met name in de Benelux werd er goed verkocht.
Het aantal orders in de Benelux steeg in het derde kwartaal met bijna 34 procent (New Business steeg zelfs met bijna 56 procent). Dit jaar laat tot nu toe een totale stijging van 27 procent zien. Dit alles ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Online steeg met maar liefst 80 procent in het afgelopen kwartaal. We kunnen wel raden waarom. Inmiddels vormt online bijna 14 procent van de inkomsten van de holding. Er staat nu voor meer dan 27 miljoen euro aan orders in de boeken en dat is 60 procent hoger dan vorig jaar aan het einde van het derde kwartaal.
John Kruijssen, CEO van Beter Bed Holding: “Beter Bed Holding blijft groeien in 2020. Dit als resultaat van de succesvolle herstructurering van 2019. Het is duidelijk dat onze strategie goed aanslaat bij consumenten, juist in deze tijd van het COVID-19 virus. We hebben gezonde bruto marges en blijven groeien. Het virus is verschrikkelijk voor onze samenleving en economie, het raakt mensen persoonlijk. Ik wil onze medewerkers, leveranciers en andere betrokkenen bedanken voor hun voortdurende motivatie en ondersteuning tijdens deze crisis. Hun flexibiliteit en toewijding hebben gezorgd voor een veilige manier van functioneren en een betrouwbare productieketen. Ik ben zeer dankbaar voor hun voortdurende inzet.”