Geachte Lezer,
2023 was voor Business Content Media, uitgever van o.a het multimediale b-to-b platform Interior Business Magazine, een fantastisch jaar in alle opzichten. De vele medewerkers die aan onze producties werken hebben een topprestatie geleverd waardoor we weer een stuk gegroeid zijn als multimediale uitgeef groep. Ook onze andere interieur vakbladen en bijbehorende digitale platformen (Bedding Business Magazine, Home Deco Business Magazine, Vakblad Mobilia en Vloeren Business Magazine) kenden een prachtig jaar. In aanloop naar kerst hebben we dit uitgebreid mogen vieren in diverse etablissementen in het Haagse. We zijn dankbaar en nederig en koesteren onze branche met veel respect voor al die fantastische ondernemers en werknemers die in deze mooie maakbranche dagelijks weer ongelooflijke dingen realiseren.
Graag maken we van de gelegenheid gebruik U, onze digitale lezers, abonnees en adverteerders, hiervoor te bedanken.
Met het Interior Business Daily Ontbijtnieuws en ons gewaardeerde en zeer goed gelezen vakblad Interior Business Magazine hebben we de branche weer een heel jaar mogen voorzien van actualiteit en achtergrond. We hebben voor het zevende achtereenvolgende jaar een mooie groei gerealiseerd en zeggen dit met gepaste trots. We hebben een markt leidende positie en dat impliceert ook veel verantwoordelijkheid. Daarom zullen we er in 2024 nog harder tegenaan gaan, waarbij we het wederom niet zullen nalaten met de oude uitgeef wetten te spotten zoals recentelijk in aanloop naar MB Brussel of met het wekelijks verschijnen van ons unieke drieluik in augustus/september.
Want..’Je bent zo goed als je laatste nummer!’
Ieder moment ploft er alweer een nieuwe, bijna 100 pagina’s tellende editie van Interior Business Magazine op uw mat. Ook verschenen onze andere vakbladen in de afgelopen dagen. We zijn klaar voor 2024.
Wij wensen u een gezond en gelukkig 2024 met veel Interior Business!