UDEN – Woongelofelijk Van Donzel heeft haar portefeuille uitgebreid met het eigen merk KLOECK.
Kloeck is samengesteld uit een collectie met de favorieten van Pim van Donzel en Mark van Uden en is naar eigen zeggen ‘het neusje van de zalm’.
De interieuritems van KLOECK zijn met aandacht en passie bij elkaar gezocht en ontwikkeld. Pim van Donzel: “Vergelijk het met het signatuurmenu van de chef, waarin alle favorieten van 110 jaar ervaring, kennis en voorkeuren samenkomen en waaruit onze passie voor het interieur vak blijkt!” De aandacht van de collectie zit hem in de rijke stoffen en kwaliteit; sophisticated en met oog voor detail. Uit de samenstelling van het geheel, de Nederlandse belijning en de waardering en zorgzaamheid blijkt de liefde voor het vak.
KLOECK
De naam KLOECK refereert aan het oud-Nederlandse woord ‘kloek’, dat o.a. dapper en sterk betekent. “Met KLOECK hebben we een toonaangevende top lijn in huis en presenteren we onze klanten een verleidende collectie, waarmee zij hun interieur stijlvol en met klasse inrichten!”, aldus Mark van Uden.
COLLECTIE
Het assortiment van KLOECK heeft de woonstijl ‘design’ en dit moderne merk valt in het midden-/hoog segment. De collectie is breed en bestaat uit meubels, karpetten, textiel, accessoires, verlichting en kunst. KLOECK is exclusief te koop bij Woongelofelijk Van Donzel, heeft een eigen afdeling en deze bevindt zich op de begane grond.
WOONGELOFELIJK VAN DONZEL
Vanaf 1910 is Woongelofelijk Van Donzel een autoriteit op het gebied van interieur en styling en werkt het bedrijf met passie en liefde aan de woonwensen die klanten bij hen neerleggen. In de winkel van zo’n 12.000 m2 weet Van Donzel te inspireren met diverse woonstijlen voor ieders budget.