Het inspiratie- en inkoopevent Trendz heeft een update onthuld in aanloop naar de komende najaarseditie die gepland staat op 27, 28 en 29 augustus 2023 in Evenementenhal Gorinchem. De organisatie maakt bekend dat er een trendpresentatie in samenwerking met TopInterieurOntwerpers plaats gaat vinden met het uitgebreide aanbod in home deco & lifestyle dat te vinden is op het vakevent. Daarnaast heeft ook de huisstijl van Trendz een upgrade gekregen. De nieuwe frisse huisstijl onderstreept de nieuwe richting van Trendz: meer trends, kleuren, schoonheid en elegantie met daarin een stijlvolle balans van de hoofdsegmenten.
“Nog meer trends komen naar Trendz! Onder het motto “samenwerken = versterken” zijn we een samenwerking aangegaan met TopInterieurOntwerpers. Zij ontwerpen en realiseren totaal projecten op het gebied van retail, kantoren en recreatie. Dit jaar geven zij een trend lezing en ontwerpen ze het trendplein die de retailers van Nederland en België gaan inspireren voor een succesvol najaar. Daarnaast bieden de verschillende designers Atelier Iris Nijenhuis, Bobbine Berden Design, Erik Sluijs, Nadine Pijnacker, SARi, STUDIO DRAAGVLAK, Studio Mirte en Studio Teun Zwets een vernieuwende kijk en inspiratie op home deco” zo deelt Mascha de Bruin, Head of cluster Retail & Interior vol enthousiasme.
Meer focus op kleurcombinaties en de ontwikkelingen in de markt vraagt ook om een andere look & feel. Met de nieuwe huisstijl omarmt Trendz de trendkleuren van 2023, die ook samenkomen in de organische vormen van de huisstijl. Deze stijlvolle verandering is niet alleen zichtbaar in het beeldmateriaal en promotionele uitingen, maar zal ook doorschemeren tijdens het gehele vakevent. “Deze nieuwe look & feel sluit perfect aan bij de koers die wij willen gaan varen met Trendz voor de toekomst, waarbij we meer dan ooit de laatste trends in de schijnwerpers willen zetten en een inspirerende omgeving willen creëren voor onze bezoekers én exposanten”, zegt Mascha de Bruin namens het team van Trendz.
Trendz is al jarenlang één van de meest toonaangevende vakevents in de Benelux dat onder meer bekend staat om haar vertrouwde focus op het gebied van home deco, gifts, fashion, accessoires & jewelry. Het segment outdoor & flowers, waar het allemaal begonnen is, speelt ook een steeds meer opvallende rol op Trendz en dat is terug te zien in de nieuwe huisstijl.
“Het enthousiasme onder de bloemisten en tuincentra, uit de Benelux, over het Bloemen & Planten Plein in samenwerking met Koninklijke VBW, Plantion, Groothandelscentrum Plantion en Bloem & Blad was overweldigend. En goed nieuws: dit plein keert terug op de najaarseditie van Trendz in augustus, met een nog groter aanbod zoals Jodeco Glass BV, Hendriks Deco, NDT International BV en met o.a. de Nationale VBW Flowercup!”
Het campagnebeeld van de nieuwe huisstijl is ontwikkeld in samenwerking met vertrouwde deelnemers als Plantion, Melano en Rogon Products. Deze partners staan bekend om hun inspirerende collecties en zullen de bezoekers van Trendz in augustus opnieuw verrassen met veel inspiratie en hun nieuwe collecties. “Wij zijn trots dat zij hebben meegewerkt aan de totstandkoming van onze nieuwe huisstijl. Nu de huisstijl onthuld is, kunnen wij bijna niet wachten tot eind augustus. Het belooft weer een fantastisch vakevent te worden in een nieuw, fris jasje. Laatste leuke nieuwtje, de registratieportal staat live dus registreer je snel voor een bezoek aan deze mooie najaarseditie.”, aldus De Bruin.
De najaarseditie van Trendz is op zondag 27 augustus te bezoeken van 10.00 – 17.00 uur, op maandag 28 augustus van 10.00 tot 22.00 uur en op dinsdag 29 augustus van 10.00 tot 17.00 uur in Evenementenhal Gorinchem. Voor meer informatie: www.trendzvakbeurzen.nl.