De deelnemers staan te trappelen en de voorbereidingen op het inkoopmoment van het jaar zijn in volle gang aldus Messe Frankfurt, de organisator van Ambiente dat van 3 tot en met 7 februari 2023 gaat plaatsvinden in Frankfurt. Inspireren, netwerken en persoonlijk bestellen, zo schetst de beurs de toegevoegde waarde van dit evenement.
Na twee jaar gedwongen pauzeren snakt het publiek naar een live event, zo klinkt het vanuit Frankfurt. Met nieuwe concepten, productpresentaties en trends plus verse ideeën. Voor het onderdeel Dining is deze beurs een echte one-stop shop met niet alleen nieuw servies, bestek en glaswerk op de stands maar ook meer en meer live cooking om die aandacht vast te houden. Er moet iets te beleven zijn of mensen lopen door. Dit betekent dus niet alleen toekijken en proeven maar ook zelf meedoen. In hoeverre bezoekers dit durven gaan we zien.
Ook bij Living zijn de verwachtingen hoog: Umbra toont straks in februari een duurzame stand en duurzame producten, bijvoorbeeld. En verwacht zeer veel enthousiaste reacties hierop. Ook blomus (foto hierboven) kijkt uit naar de beurs: “Alleen hier in Frankfurt is er die internationale sfeer en ook deze keer heeft de organisatie zijn uiterste best gedaan om internationale bezoekers naar Frankfurt te krijgen en daarom staan we hier”, aldus Willo Blome, Managing Director van blomus. PAD Home Design organiseert weer een party op de 5e om 6 uur waar vast al naar uitgekeken wordt, naast de nieuwste collectie van het merk uiteraard.
Ambiente vindt vanaf februari 2023 tegelijkertijd plaats met Christmasworld en Creativeworld (dat een dag later begint, dus van 4 tot en met 7 februari).