Met grote regelmaat zet Interior Business Magazine lezers in de picture. Deze Interior Business VIPS delen hun voorkeuren met jullie! In 2019 was het de beurt aan winkelier Arthur Heijligers van Bright Living.

Naam: Arthur Heijligers

Bedrijf en Functie: Bright Living – Eigenaar / algemeen directeur

Leeftijd: 34

Gezin: Vrouw en twee dochters

In de branche sinds: 2006

Vorige functies: Intercedent

Welke muziek luister je: Het liefst iets met een gitaar en een drumstel.

Beatles of De Stones? Lastig, maar dan toch de Beatles.

Favoriete stad: Den Haag!! (uiteraard)

Eerste wat je in de ochtend doet: Voor de kids onbijt maken.

Hekel aan: Gemakzucht en mensen die te laat komen.

Slaapt op een (merk en type bed): Eigen ontwerp frame, matras M-line

Leukste onderdeel van je werk: De veelzijdigheid

Best lopende artikel in de winkel: Eigen ontwerp bank “Be Bright”

Sport: Voetbal

Kledingmerk: Tommy Hilfiger

Voetbalclub: Ajax! (Arthur: ’Lees je mee, Arno van By-Boo?’)

Geur: Acqua Di Gio

Held: Max Verstappen!

Als ik niet werkzaam zou zijn in woonbranche, dan: Toch iets met handelen. Het spelletje inkopen /verkopen is gewoon heel leuk.

Welk meubelbedrijf bewonder je en waarom: Goossens Wonen en Slapen. Ze zijn heel sterk uit de crisis gekomen en nemen steeds meer (terecht) de leidende rol in de branche.

Drinkt het liefst: Spa rood met zo’n citroen smaakje.

Slechte gewoonte: Ontbijt haastig en heel erg weinig.

Gaafste wat ik ooit gedaan heb: Vorige week nog een achterwaartse salto geland, best wel gaaf dus:-) 

Beste beurs: Parijs (Maison&Objet). Leveranciers pakken daar lekker uit en dat is altijd leuk.

Boek op het nachtkastje: Ik lees echt alleen als ik op vakantie ben.

Laatste vakantie: Weekje skiën in Flachau.

Trots op: 10 jarig bestaan Bright Living.

Maak me zorgen over: Populisme. Het lijkt soms dat als je maar harder en dommer schreeuwt, er meer mensen luisteren. Verschrikkelijk.

Mijn visie op retail in een notendop: Wij als Nederlanders zijn gek op interieur. We zoeken het aanbod uitgebreid uit en passen graag onze woonkamer aan. Hierdoor is onze branche telkens flink in beweging. Niet alleen het productaanbod, maar de gehele winkeluitstraling moet je blijven veranderen. Dit maakt onze branche erg aantrekkelijk.

Anders nog iets? Meer productaanbod in het goud en groen aub!(super tof).

Bright Living betekent voor mij: Er zit genoeg bloed, zweet en tranen in. Desalniettemin geen seconde spijt gehad van de afgelopen 10 jaar. Het is een prachtig avontuur.

 

EINDE RUBRIEK

Wilt u in aanmerking komen voor deze rubriek of kent u iemand die..Mail de uitgever! Richard@businesscontentmedia.nl

Heeft u nog geen abonnement op het magazine? Word dan nu lid van de Interior Business Club! Mail linda@businesscontentmedia voor de speciale lente aanbieding!!